Contact
TEL. 050 / 21 25 34
FAX. 050 / 21 61 50
MAIL. secretariaat@crombez.be
Kantoor
Kortemarkstraat 88
8810 Lichtervelde
Openingsuren
MA-DI-DO. 9u–12u / 13u-17u
WOE-VRIJ. 9u–12u
Uw boekhouder voor regio Hooglede.
Contact
TEL. 050 / 21 25 34
FAX. 050 / 21 61 50
MAIL. secretariaat@crombez.be
Kantoor
Kortemarkstraat 88
8810 Lichtervelde
Openingsuren
MA-DI-DO. 9u–12u / 13u-17u
WOE-VRIJ. 9u–12u
Uw boekhouder voor regio Hooglede.
Boekhouding & accountancy.
Crombez Boekhoudkantoor verzorgt de boekhouding en verleent accountancy aan bedrijven in Hooglede en Gits. Vanuit de vernieuwde vestiging in de Kortemarkstraat 88 te Lichtervelde vinden wij online en offline vlot de weg naar overleg met u. De vaste medewerkers van Crombez zijn stuk voor stuk ervaren medewerkers. Het familiebedrijf van vader op zoon kent een lange traditie in het begeleiden van allerhande KMO’s en vrije beroepen, één van de speerpunten van dit boekhoudkantoor.
Crombez bedrijfsadviseurs is lid van ITAA, Institute for Tax Advisors & Accountants.
Uw boekhouding laten verzorgen door een erkende en ervaren boekhouder, zal u een welkome medestander bezorgen in het voeren van een correcte bedrijfsadministratie en inzichtelijke boekhouding. Het format waarbinnen gewerkt zal worden, bepaalt de bedrijfsadviseur na een gedegen analyse. Er wordt steeds op maat en behoeften van uw onderneming gewerkt, hoe groot of klein uw zaak ook is. Een objectieve en ervaren kijk op uw onderneming biedt oplossingen en schept meerwaarde waar u er misschien op het eerste zicht nog geen ziet.
Boekhoudingkantoor voor KMO's & vrije beroepen gevestigd in Hooglede.
Boekhoudkantoor Crombez begeleidt en verwerkt uw boekhoudkundig dossier van A tot Z, van document tot balans. Vrije beroepers zijn onze specialiteit maar ook voor handelszaken, vennootschappen en éénmanszaken staan ze voor u ten dienst. Het begeleiden van maatschappijen, vennootschappen en verenigingen in de KMO-sfeer of vrije beroepen uit Hooglede behoort tot de specialiteiten, dit zowel intern als extern.
Crombez Boekhoudkantoor belooft een duurzame ondersteuning en versterking van uw bedrijf. Uw vaste dossierbeheerder zal voor uw dossier perfect kunnen inschatten welke juridische ondersteuning, strategische begeleiding en investeringsadvies van tel is. De groeistrategie van uw praktijk of onderneming wordt proactief uitgestippeld. Elke client krijgt een vaste dossierbeheerder die te allen tijde op de hoogte is van het dossier. Dit is ook uw vaste contactpersoon en aanspreekpunt voor dringende bijstand. Natuurlijk kan elk van de medewerkers altijd terugkoppelen naar één van de collega’s. Het team schoolt zich voortdurend bij en houdt zo elkaar tot in detail op de hoogte van de steeds veranderende wetgeving. Maatwerk voor een gezonde praktijk en bloeiende onderneming is de specialiteit van het huis.